Instal·lacions

L’escola Fabra té dos edificis: l’edifici de la Vinya (Infantil) i el del Bosquet (Primària). L’Edifici de la Vinya és on estan ubicats els grups de P3 a P5, una aula de psicomotricitat i diferents espais de treball polivalent. A l’edifici del Bosquet trobem dotze aules pels grups de 1r a 6è (A i B), l’aula de  plàstica, l’aula de música, l’aula d’informàtica, el gimnàs, la biblioteca, el menjador, diversos espais per realitzar les agrupacions flexibles, la sala de mestres i els despatxos.

Cal destacar que en l’àmbit tecnològic totes les aules disposen d’ordinador i de PDI. En els darrers anys s’han anat actualitzant els equips informàtics, cosa que facilita la utilització diària per part dels docents i de l’alumnat.

Respecte als patis, tenim dos patis a Primària, un a Infantil i un hort.

Pati Primària

Pati Infantil