Preinscripció i matrícula

Telèfon consultes MATRÍCULA Fabra:  93 540 85 51

Del 13 al 17 de juliol de 2020 es podrà dur a terme la matrícula.

Com s’ha de fer la matrícula?:

1. L’escola matricularà a les noves famílies de forma telemàtica.
  2. Les famílies NO HEU DE VENIR a l’escola a fer cap tràmit presencial de la matrícula.
  3. Us enviarem el resguard de matrícula per correu electrònic.
  4. Només s’atendran de manera presencial (amb CITA PRÈVIA trucant al telèfon 600 044 269) a aquelles famílies que per causes justificades no poden fer-ho telemàticament.
  5. Quan surtin les llistes d’assignats (7 de juliol), us enviarem un correu adjuntant la documentació següent:

Documents matrícula:

• Full de dades de matrícula
  • Anamnesi: només l’hauran d’emplenar els alumnes d’infantil P3, P4 i P5
  • Fitxa d’inscripció del menjador que caldrà emplenar-la en el cas que es quedin a dinar.
  • Fitxa de l’AFA (Associació de famílies de l’escola).
  • Fitxa del TPV escola (autorització per poder fer els pagaments del curs).

TOTA AQUESTA DOCUMENTACIÓ L’HAUREU D’ENVIAR AL CORREU DE L’ESCOLA (a8000049@xtec.cat, indicant a l’assumpte NOM DE L’ALUMNE – MATRÍCULA) JUNTAMENT AMB:

• Carnet de vacunacions
  • Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI de la persona que ha signat la sol·licitud, cal que presenti el DNI renovat amb la nova adreça.

Només en el cas que no pugueu fer el tràmit telemàticament, podrem recollir la documentació a la secretaria de l’escola amb CITA PRÈVIA. Per demanar-la, cal que truqueu al telèfon:

600 044 269

Els alumnes que en el període establert no facin la matrícula, es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

Les famílies que amb cita prèvia, han de fer ús de les mesures següents:

• Heu de venir amb mascareta
  • A l’entrada us recordarem unes normes bàsiques de seguretat i haureu de fer un rentat de mans amb gel desinfectant.
  • Heu de mantenir sempre la distància de 2 metres amb el personal administratiu i esperar el vostre torn fora de l’edifici.
  • Només podrà accedir una persona adulta.
  • No es poden fer visites al centre ni entrevistes. Només es farà l’entrega de la documentació.
  • La superfície de la zona on es faci el tràmit serà desinfectada després de cada visita.
  • Es procedirà a una desinfecció en profunditat després de cada jornada.

DURANT AQUESTS DIES, REBREU UN CORREU AMB TOTA LA INFORMACIÓ D’INICI DE CURS 2020-21.

Llistat de sol·licituds que han demanat el centre i ensenyament en primera opció.

Barem definitiu (11 de juny de 2020)

PER VEURE EL LLISTAT, CLIQUEU AQUÍ

També podeu consultar la pàgina web ESTUDIAR A CATALUNYA

Número de desempat: 33386

———–

* PROCEDIMENT TANCAT *

XXX

Telèfon consultes preinscripció Fabra:  600 044 269

XXX

Del 13 al 22 de maig es podrà dur a terme la preinscripció. ES FARÀ DE FORMA TELEMÀTICA.

El tràmit es podrà fer tot online a través d’aquest portal: PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD. (Actiu del 13 al 22 de maig)

COM FER-HO?

• A dins del PORTAL, cal emplenar  tot el formulari, s’executa l’opció “enviament” des de l’última pantalla i s’obté el resguard de la sol·licitud.
  • Aquest RESGUARD s’envia, juntament amb la DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ESCANEJADA O FOTOGRAFIADA, per correu electrònic a l’adreça electrònica oficial del centre demanat en primera opció (si demaneu l’Escola Fabra, cal que ho envieu a l’adreça: a8000049@xtec.cat. A l’assumpte cal escriure: RESGUARD PREINSCRIPCIÓ)
  • Nosaltres us respondrem al correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què en tingueu constància.

Només en el cas que no pugueu fer el tràmit telemàticament, del 19 al 22 de maig, a la secretaria de l’escola, recollirem la documentació (amb CITA PRÈVIA) seguint les normes de seguretat que ens fixa el Departament:

• La CITA PRÈVIA s’ha de sol·licitar escrivint a l’adreça a8000049@xtec.cat, o trucant al telèfon 600 044 269 de 9 a 13.30 h (laborables), a partir del 13 de maig.
  • Cal portar la documentació (SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ i DOCUMENTACIÓ ORIGINAL I CÒPIES) És important portar les fotocòpies ja fetes.
  • Heu de venir amb mascareta.
  • Es recomana que cada persona porti el seu bolígraf.
  • No es podran utilitzar els lavabos.
  • Només podrà accedir una persona adulta.
  • Es procedirà a una desinfecció en profunditat després de cada jornada.

bvcbvcbvcbvcb

CODI DE CENTRE: 08000049