Voleu consultar el barem definitiu ordenat?

Llistats de barem definitiu ordenat

NÚMERO DE DESEMPAT

Voleu consultar el barem definitiu?

Llistats de barem definitiu

Voleu consultar el barem provisional?

Llistats de barem provisional

Voleu consultar l’IDALU del vostre fill/a?

L’identificador de l’alumne és el número d’inscripció al Registre d’alumnes de Catalunya (RALC), que s’assigna (de manera única) a un alumne quan fa la primera matrícula en centres educatius públics i privats d’ensenyaments reglats no universitaris que desenvolupen l’activitat a Catalunya.

Amb aquest identificador es poden obtenir les dades identificatives dels alumnes i l’historial de matrícules (des del curs 2015-2016), fet que facilita als centres i als alumnes el desenvolupament de tràmits electrònics, com és el cas de la preinscripció.

* Consulta de l’identificador de/de l’alumne/a (IDALU)

PERÍODE DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

DEL 7 AL 21 DE MARÇ DE 2022 (ambdós inclosos)

INFORMACIÓ EN RELACIÓ AL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ:

Sol·licitud Infantil (P3-P4-P5):

Sol·licitud Primària (1r a 6è):

• A partir d’aquest curs totes les sol·licituds són en format  telemàtic, per tant, no hi ha la possibilitat de full de preinscripció en paper. Per qualsevol dubte podeu trucar al telèfon de l’escola (935557803) o enviar un correu a l’adreça de l’escola (a8000049@xtec.cat).
  • Hi ha dos tipus de sol·licitud:
    • Electrònica: cal identificació digital
    • Suport informàtic: sense identificació digital

Què em cal per emplenar la sol·licitud?

Hi ha dues opcions:

1. SOL·LICITUD ELECTRÒNICA: Cal un certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, idCat, etc. Si no disposeu de cap certificat, us en podeu generar un de forma fàcil a l’idCat Mòbil (idcatmobi.seu.cat),  us expliquem com:

Cal complir els requisits següents:

• Ser major de 16 anys.
    • Disposar de DNI/NIE/Passaport/Doc identificador d’un país de la UE o targeta  de residència comunitària.
    • Disposar d’adreça de correu electrònic i un telèfon mòbil a efectes d’identificació i contacte.
    • Targeta sanitària per la teva identificació.

Accediu a l’adreça https://idcatmobil.seu.cat/ i trobareu les instruccions pas a pas de  com fer-ho.

Per utilitzar l’idCAT Mòbil només cal introduir el número de document d’identitat i el número de telèfon mòbil en el web on calgui identificar-se electrònicament per fer un tràmit. Tot seguit es rep un missatge al telèfon, que conté una clau d’accés per introduir-la en el web. En aquest cas, al tràmit de sol·licitud de preinscripció

2. SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC: No cal cap identificació digital. Caldrà emplenar el formulari de preinscripció, i un cop s’envia es farà l’intercanvi de dades amb les administracions implicades i adjuntar escanejada o fotografiada la documentació d’identificació i filiació (DNI, llibre de família, etc), juntament amb la que al·legueu a efectes de barems i que no s’hagi pogut validar.

Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per uns mateixos estudis?

No, en cap cas. S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els diferents centres als quals us interessa inscriure la vostra filla o fill.

Si tinc dubtes emplenant la sol·licitud on em puc adreçar?

Podeu posar-vos en contacte telefònic amb l’escola al telèfon 93 555 78 03, en horari d’oficina (matins: de dilluns a divendres de 9h a 13h i de 15h a 16h), i us ajudaran a complimentar el procés.

Com puc saber els criteris pels barems i la seva puntuació?

Trobareu tota la informació sobre criteris, calendari i la resta d’informació respecte al procés        de preinscripció a la pàgina web

INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS:

• Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa reu  la sol·licitud.
  • El codi de centre de la nostra escola és 08000049, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.
  • En el cas de sol·licitar plaça de P4 a 6è caldrà demanar al vostre centre actual el núm. d’identificació de l’alumne (IDALU) per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal.
  • Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.