Programa TEI

El Programa TEI (Tutoria Entre Iguals) és un programa de convivència institucional que implica a tota la comunitat educativa. Té com a objectiu la prevenció de conductes violentes i l’assetjament escolar.

Aquest programa va ser impulsat des de la Comissió Pedagògica del Consell Escolar Municipal, fet que defineix el nostre municipi com a “poble TEI”. Amb el suport de l’Ajuntament d’Alella, l’any 2017 es va oferir formació als diferents agents implicats de la comunitat educativa (docents, monitors, conserges i professionals de l’Ajuntament, entre altres). L’Escola Fabra, l’Escola La Serreta i l’Institut d’Alella continuen implementant el programa TEI i així prevenir la violència i l’assetjament escolar a partir de l’ajuda social, emocional i personal de l’alumnat tutor i l’alumnat tutoritzat.

Al nostre centre, les parelles TEI formen part de la nostra realitat quotidiana, des de P3 a 6è.